DREPTUL DE RETURNARE ȘI DE RETRAGERE:
a) Aveți dreptul de a vă retrage în termen de 14 (paisprezece) zile de la data încheierii prezentului contract și de la primirea mărfii, fără a indica niciun motiv și fără a plăti vreo penalitate. Ne angajăm că nu vă vom cere să efectuați nicio plată sub nicio denumire și nici să furnizați vreun document care va impune o datorie în schimbul bunurilor sau serviciilor care fac obiectul contractului în perioada de retragere și că vom prelua bunurile în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care anunțul de retragere ne ajunge.
b) Cheltuielile rezultate din exercitarea dreptului de retragere apartin VANZATORULUI. Prin acceptarea acestui contract, CUMPĂRĂTORUL acceptă în prealabil că a fost informat cu privire la dreptul de retragere.
c) Pentru a-și exercita dreptul de retragere, o notificare scrisă trebuie transmisă VÂNZĂTORULUI prin poștă recomandată, fax sau e-mail în termen de 14 (paisprezece) zile și produsul nu trebuie să fi fost utilizat în cadrul prevederilor „Produse pentru care dreptul de retragere nu poate fi utilizat” prevăzute în prezentul contract. În cazul exercitării acestui drept;
c-1) Factura (ambele exemplare) a produsului livrat persoanei fizice sau CUMPĂRĂTORULUI, dacă este un produs corporativ, trebuie să fie livrată completă și nedeteriorată, împreună cu factura de retur și formularul de retur, cutia, ambalajul și accesoriile standard, dacă există, ale produselor ce urmează a fi returnate.
c-2) Suma limită a campaniei stabilită de VÂNZĂTOR ca urmare a utilizării Dreptului de RetragereDacă suma scade sub valoarea reducerii utilizată în cadrul campaniei va fi anulată.
1- PRODUSE PENTRU CARE NU POATE FI EXERCITAT DREPTUL DE RETRAGERE:
a) Contracte pentru bunuri întocmite în conformitate cu dorințele sau nevoile personale ale consumatorului.
b) Contracte de livrare de mărfuri perisabile sau care expiră.
c) Mărfuri ale căror elemente de protecție, cum ar fi ambalaj, bandă, sigiliu sau pachet, au fost deschise după livrare; Contracte privind livrarea mărfurilor a căror returnare nu este potrivită din motive de sănătate și igienă.
d) Contracte privind conținutul digital și consumabilele informatice furnizate sub formă tangibilă dacă ambalajul a fost deschis după livrarea mărfii.
e) Înainte de expirarea dreptului de retragere; Contracte privind serviciile care încep să fie efectuate cu acordul consumatorului.
2-CONTRACTUL SI COMANDA
a) Fiecare produs care face obiectul contractului este livrat CUMPĂRĂTORULUI sau persoanei și/sau organizației la adresa indicată de CUMPĂRĂTOR, în funcție de distanța față de locul de reședință al CUMPĂRĂTORULUI, cu condiția ca aceasta să nu depășească perioada legală de 5 zile. În cazul în care produsul nu este livrat CUMPĂRĂTORULUI în termenul specificat, CUMPĂRĂTORUL are dreptul de a rezilia contractul.
b) VÂNZĂTORUL poate furniza un produs diferit de calitate și preț egale, informând CUMPARĂTORUL și obținând aprobarea explicită a acestuia înainte de expirarea obligației de performanță care decurge din contract.
c) În cazul în care VÂNZĂTORUL nu poate livra produsul care face obiectul contractului în termenul specificat din motive de forță majoră precum situații care se dezvoltă dincolo de voința părților, sunt neprevăzute și împiedică și/sau întârzie îndeplinirea obligațiilor părților, VÂNZĂTORUL este de acord să notifice CUMPĂRĂTORUL situației în termen de 3 zile lucrătoare. CUMPĂRĂTORUL are, de asemenea, dreptul de a cere de la VÂNZĂTOR ca comanda să fie anulată, înlocuită cu un articol similar, dacă este cazul, și/sau amânarea livrării.
d) CUMPĂRĂTORUL acceptă, declară și se obligă că va confirma prezentul contract pe cale electronică pentru livrarea produsului contractual, că în cazul în care prețul contractual al produsului nu este achitat din orice motiv și/sau este anulat în evidența bancară, obligația VÂNZĂTORULUI de a livra produsul contractual va înceta, iar dacă produsul a fost expediat, CUMPĂRĂTORUL va returna VÂNZĂTORUL în termen de 3 zile lucrătoare, produsul contractual cu livrare.
e) În cazul în care comanda este anulată sau produsul este returnat de CUMPĂRĂTOR, suma rămasă va fi rambursată pe cardul de credit sau contul bancar utilizat pentru plată, după deducerea deducerilor corespunzătoare (comisions, taxe, prime și creanțe legale) din 100% din costul inițial net al CUMPĂRĂTORULUI, în termen de 14 zile lucrătoare. CUMPĂRĂTORUL acceptă, declară și se obligă că nu poate face responsabil VÂNZĂTORUL pentru reflectarea întârziată a rambursării efectuate de către bancă pe cardul său de credit.
f) În cazul în care CUMPĂRĂTORUL efectuează plata cu cardul de credit și intră în stare de nerambursare, CUMPĂRĂTORUL acceptă, declară și se obligă să plătească pierderea și prejudiciul pe care le poate suferi VÂNZĂTORUL din cauza întârzierii plății datoriilor.
g) CUMPĂRĂTORUL va inspecta bunurile/serviciile care fac obiectul contractului înainte de a le primi; lovituri, ambalaje sparte, rupte etc. Bunurile/serviciile deteriorate și defecte nu vor fi acceptate de către compania de marfă decât dacă se întocmește un raport. Bunurile/serviciile primite vor fi considerate a fi nedeteriorate.
h) Retururile de produse pot fi trimise gratuit prin intermediul companiei noastre de marfă contractate. Pentru expedierile efectuate cu diferite companii de marfă, taxa de transport revine expeditorului.
i) Site-ul nostru web este scris folosind cod PHP și o bază de date MYSQL, iar securitatea datelor noastre este asigurată de un certificat de securitate 2048Bit Let's Encrypt.
j) În caz de dispută care decurge din implementarea prezentului contract, Comisiile de Arbitraj de Consum și Instanțele de Consum de la locul de reședință al CUMPĂRĂTORULUI sau VÂNZĂTORULUI sunt autorizate până la limita valorii declarate de Ministerul Industriei și Comerțului în fiecare decembrie.
k) Prețul de vânzare al bunurilor sau serviciilor care fac obiectul contractului, inclusiv toate taxele, plățile, informațiile despre produse, livrarea, mărfurile și informațiile despre factură și informațiile despre CUMPARĂTOR și VÂNZĂTOR sunt cele prezentate în rezumatul comenzii.
l) Cumpărăturile se pot face prin card de credit sau transfer bancar la www.xauraglobal.com.
Comenzile care nu sunt transferate în termen de 1 (o) săptămână de la data comenzii vor fi anulate. Momentul în care sunt procesate comenzile este momentul în care plățile ajung în cont, nu momentul în care sunt plasate comenzile. Metodele de plată precum ramburs la livrare sau cecurile poștale care sunt efectuate fără consultarea companiei nu pot fi acceptate.
m) CUMPĂRĂTORUL, VÂNZĂTORUL El/ea acceptă, declară și se obligă că a citit și este informat despre caracteristicile de bază, prețul de vânzare, modalitatea de plată și informațiile preliminare privind livrarea produsului contractual pe site-ul xauraglobal.com și a dat confirmarea necesară pe cale electronică. Confirmarea electronică a CUMPĂRĂTORULUI a informațiilor preliminare acceptă, declară și se obligă că a fost informat corect și complet despre adresa care trebuie furnizată CUMPĂRĂTORULUI de către VÂNZĂTOR înainte de încheierea contractului de vânzare la distanță, caracteristicile de bază ale produselor comandate, prețul produselor inclusiv taxele, taxa de expediere dacă este cazul, plata și retragerea informațiilor în care nu poate fi utilizată și dreptul de retragere metode.
n) Prin confirmarea electronică a prezentului acord, CUMPĂRĂTORUL acceptă, declară și se angajează că a citit și înțeles ACORDUL DE MEMBRU de pe site-ul VÂNZĂTORULUI www.xauraglobal.com corect și complet și că va acționa în cadrul acestor reguli și că ACORDUL DE MEMBRU este parte integrantă și complementară a acestui acord.